Известие

Collapse
No announcement yet.

Фарове за мъгла на 156.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фарове за мъгла на 156.

    Влязъл ми е един бръмбър в главата.Общо взето не ползвам фаровете за мъгла та се чудя как да ги направя така че когато завивам надясно да свети десния, и обратно.С цел по -добра видимост от вътрешната страна на завоя.Сещам се за рид контакти и релета ма нямам идея къде да ги монтирам.Някакви идеи за начина на изпълнение.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  • #2
    На волана

    Comment


    • #3
      А дали,ще има файда от това упражнение?
      Халогените не светят,чак толкова в страни.
      Но нищо не пречи да опиташ.
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #4
        Бе дойде ми на акъла, може би ще трябва да се донаместят според нуждата.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Добре светят ниско и встрани. Леко само трябва да ги вдигне

          Comment


          • #6
            Мдаа, не е толкова просто с моя багаж.Волана прави повече от оборот, което значи че съответния фар ще светва и угасва два пъти и то когато най-много ти трябва.Освен това ще светне и десния щото за рид контакта няма значение накъде ще тръгне магнита.Ако правеше един оборот щеше да е по лесно, ма при това положение трябват два датчика и нещо което да ги задейства ма така че когато завиеш волана на ляво примерно да се задейства само левия фар и то да остане светнал докато въртиш волана до края, в това време десния фар трее да е умрял.И обратно.По скоро на рейката трябва да е изпълнението щото там движението е праволинейно а на волена е въртеливо и то повече от оборот.Пак си усложних живота деа, тамън се заклех че след присаждането на втори еърбек няма правя нищо...
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Сложи си още една ръчка за мигачи и си я цъкай като завиваш
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Сложи си още една ръчка за мигачи и си я цъкай като завиваш
                Е като карам извънградско да не давам мигач на всеки завой на пътя, пък и в града стова ново светодиодно осветление нема нужда от фарове даже.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Мдаа, не е толкова просто с моя багаж.Волана прави повече от оборот, което значи че съответния фар ще светва и угасва два пъти и то когато най-много ти трябва.Освен това ще светне и десния щото за рид контакта няма значение накъде ще тръгне магнита.Ако правеше един оборот щеше да е по лесно, ма при това положение трябват два датчика и нещо което да ги задейства ма така че когато завиеш волана на ляво примерно да се задейства само левия фар и то да остане светнал докато въртиш волана до края, в това време десния фар трее да е умрял.И обратно.По скоро на рейката трябва да е изпълнението щото там движението е праволинейно а на волена е въртеливо и то повече от оборот.Пак си усложних живота деа, тамън се заклех че след присаждането на втори еърбек няма правя нищо...
                  Е братко, само с две рид ампули няма да стане

                  Comment


                  • #10
                    Сложи си индукционни датчици някъде около кормилните накрайници, въпросните реагират при поява/отсъствие на метал пред тях. Ще си завариш/захванеш някоя планка тук там или нещо по кормилните налрайници близо до рейката и с 2 релеца след датчиците си готов.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Варианти има различни, но аз имам един въпрос относно желаната цел:

                      При завой и светене само на единия халоген пътят по-добре ли ще се осветява отколкото, ако в този момент светят двата?

                      Или просто се цели някакъв "пиниз"?

                      Питам това, защото постановката за пускането на халогените при завой, без да се интересуваме от посоката е доста по-проста за реализация.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Варианти има различни, но аз имам един въпрос относно желаната цел:

                        При завой и светене само на единия халоген пътят по-добре ли ще се осветява отколкото, ако в този момент светят двата?

                        Или просто се цели някакъв "пиниз"?

                        Питам това, защото постановката за пускането на халогените при завой, без да се интересуваме от посоката е доста по-проста за реализация.
                        И аз имам въпрос относно желаната цел: Да не би случайно да е,отсрещният за максимално кратко време,да спомене максимален брой твои роднини?
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                        Comment


                        • #13
                          Новите кочини от среден и висок клас го правят това, за да осветят по-добре дъгата на завоя. Някога номера го правеха с ротация на фаровете, което на мен по ми допада.
                          Иначе, с датчици върху накрайниците на рейката и всеки да пали през реле съответния фар. Ако имаше датчик за ъгъла на волана, като при фейса, можеше да го направиш електронно, през контролер, както е на новите кочини.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Може да се ползва идеята на ръчката за мигачите.
                            По-точно изключващия механизъм - чопче на волана, което щрака ключета...които ще палят фаровете.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Ами доктора ви е отговорил.Например във фара на ауди а8 има един допълнителен фар между двата който се включва в посоката на завиване.Наскоро се чудих що на една кола дето лавираше между дупките и светва ту единия ту другия халоген докато се светна за екстрата.Все пак няма да е отделям прекалено много време, просто се замислих как да оползотворя въпросните фарове които през по-голямата част от времето бездействат.
                              Attached Files
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X